29 May 2011

wAduh! biSa giLer aQ!!

Menunggu........
menungGu.............
hUHuhuhu..............
aD0i,, bLer nk abis cuti nie,,,
siyes borink giler...
humm,,,,,,kat snie jer pon aq nk luahkan ape2 pon,,,
sekarang Tepat PukuL 3.30 pagi....
x tido lagi aku.....x ngantok nak wat mcm mner.....
hihihihihi.....
Sabo jer lerr....
ingat nak webCam ngan dYe....
tapi,,,, dye tdo awal arinie....
mungkin penat kot.....
study katakan,,,,,
aku tak nak lah menganggu.....
ha! bErbaLik pada niat yang sebenar....
B0rink Lah kat umah nie....
had0i...
x der membEr nak sembang....
just wat perangai giLer2 jer ngan adiK2 aKu,,,,
nak wat macm mner.....
dari tak der...
saB0 jer Ler....keNape lah aku pindah....
kalau x pindah ader gak lah sorang member nie....
aLways lah datang umah aku.....
ader jer bnDe yang nak disembngkan,,,
x delah aku borink sangat....
nie x....
siyes lah....aku rindu giler kat semanggol...
bialah kat kampung pon,,, tapi aku dapat ketenangan kat sana...
dan juga maksod sebenar tntang apa itu hidup berjiran,,,
bukan mcm skarang nie... jiran sume mcm ape...
ader yg ok.. ader yg mcm sombonk...
tapi maleh nak amek port..
sbb kejiranan sumer nyer warga emas..
hahhahahahahhaha!!!!
sab0 jer aku kat sini.....
hikhikhik....
menaip sambil mendengar lagu...
AisheteRu....

No comments:

Post a Comment

nak beli bunga? sila lah komen ye.<3.